Friday, March 20, 2009

Syukur yang teramat....

Alhamdulillah,
Tidak dapat digambarkan kesyukuran cikgu apabila keputusan SPM diumumkan tempoh hari. Seronoknya Allah sahaja yang memahaminya. Sampai tak sempat nak update blog.

Pelajar2 cikgu dari 5 Cemerlang, cikgu ucap tahniah kerana dapat mengekalkan pencapaian 100% dalam kima.Shah Rizan, Jia Wen, Aliah, anak cikgu sendiri Farhah,dll cikgu ucapkan tahniah. 17 orang daripada 23 pelajar dapat A paper math yang cikgu ajar. Paling membahagiakan, ETR sekolah tercapai. Peratus lulus naik daripada 90% ke 93.25%.

Subhanallah, kalau bersungguh-sungguh berusaha, tentu ALlah tak akan kecewakan kita. Cikgu Cham, Cikgu Supeyah,Cikgu Runah, Cikgu Anidah dll semuanya seronok kerana % pencapaian subjek masing-masing meningkat antara 16% ke 41%. Cik Cham lah yang paling seronok, mana taknya 92% pelajar lulus Math Tambahan. Incredible sungguh, kerana semua ini berlaku di SDARY.

Kalau ia berlaku di sekolah lain, mungkin tiada siapa yang hairan, tapi yang ini berlaku di SDARY. Sungguh, ini luar biasa. Tepatlah tagline SDARY tahun ini, MENYERLAH JAUH DARI YANG BIASA!

No comments:

About Me

My photo
I'm a chemistry & math teacher at SMK Sdary, Jb. A mother to 2 sweet daughters and 2 sons. They make my life colourful.