Tuesday, June 15, 2010

Pesona Solat Tahajud



Alhamdulillah, syukur lillah, terima kasih kepada Dr Muhammad Salleh kerana menulis sebuah buku yang sangat mempesona, Pesona Solat Tahajud. Allah memimpin saya untuk membeli buku ini. Melihat kulitnya, terasa seperti ia bakal menghidangkan saya, panduan melaksanakan solat tahajud sepertimana buku2 yang lain. Tapi yang ini sama sekali berbeza.

Membaca buku ini, membawa saya mengenang kejadian diri, kenangan yang dilalui, dan apa yang bakal saya lalui apabila bertemu Allah kelak. Sentuhannya yang rangup, membuat saya begitu teringin terus menerus membaca. Ia membuka hati agar saya melaksanakan tahajud dengan rela hati, tanpa rasa terpaksa atau dipaksa.

Subahanallah, Allah sahaja yang akan membalas jasa Dr Muhammad Salleh kerana tulisannya menjadikan saya begiti rindu.....rindu kepada keampunan dan redha tuhan.

Buku tu boleh dicari di sini.

No comments:

About Me

My photo
I'm a chemistry & math teacher at SMK Sdary, Jb. A mother to 2 sweet daughters and 2 sons. They make my life colourful.