Wednesday, April 30, 2008

Lamanya tak cerita!

Dah lama betul tak buka blog. Sibuk betul hidup cikgu sekarang. Bulan April ni kerja 7 hari seminggu. Tiap2 weekend kena kerja. Nyaris2 aje 1 Mei ni kerja. Alhamdulillah pelawat2 dari negara jiran tak jadi singgah kat sekolah cikgu Khamis ni, bolehlah cikgu sambut hari pekerja dengan riang gembira bersama anak2 kat rumah.

Minggu lepas cikgu anjurkan satu kem motivasi bersama anak2 SPM 2008. Alhamdulillah, kem dikendalikan oleh kumpulan KRJ Innovation, seronok dan memberi banyak pengajaran esp untuk anak2 murid cikgu. Siapa nak tahu bagaimana KRJ kendalikan kem tu, boleh lah cari blog KRJ. Macam2 ada kat situ. jom tengok.....


No comments:

Demi Matahari

Loading...

About Me

My photo
I'm a chemistry & math teacher at SMK Sdary, Jb. A mother to 2 sweet daughters and 2 sons. They make my life colourful.