Tuesday, May 12, 2009

Anak Cikgu gi Matriks...Hu hu


Semalam gi hantar Farhah mendaftar ke Matriks Tangkak. Ramainya manusia. Farhah dapat duduk blok F tingkat 3. Wah! Ada harapanlah nak kurus dek merana turn naik tangga. Ada surprise kat bilik tu, apa taknya, dia dapat jadi roomate Hawa, kawan semasa di SETA dulu. Yeah! Umminya pun seronok sama.

Hari tu juga hari pertemuan cikgu dengan seorang kawan lama yang juga menghantar anaknya ke Matriks, Yasmin anak dara Norazmy. Lamanya tak jumpa Mi, rindu rasa terubat jugaklah. Macam biasa, Norazmy tidak bertambah tinggi, anak dan emak sama rendangnya.

Sebelah asrama Farhah ada cafetaria. Makanan boleh tahan mewah. Tapi Farhah pun... dah mendera ayah bawak naik 2 carton air mineral, takut kekeringan tak dapat minum pergh!

Farhah, ada ke harapan nak kurus nak!



Farhah, Hawa, Atikah & Aliah



Syaffa kat Cafe


Norazmy & Yasmin, betul kan, sama-sama rendang! Jangan marah Mi




Bersama sahabat lama, Norazmy....Muah!





No comments:

Demi Matahari

Loading...

About Me

My photo
I'm a chemistry & math teacher at SMK Sdary, Jb. A mother to 2 sweet daughters and 2 sons. They make my life colourful.