Wednesday, May 27, 2009

Kat Hostel Takde Air...Hu hu



Kesiannya Farhah, dari malam tadi tak ada air kat asrama. Hari ni pergi kuliah tak dapat mandi ke?

Memang macam tu lah cabaran duduk asrama. Kadang-kadang beberapa hari tak ada air. Kalau ada pun kecik aje. Kena standby la angkut air. Simpan dalam baldi, dapat lepaskan yang wajib2 pun jadilah. Semoga yang diuji tetap bersabar, jangan menngamuk pulak bila iar yang ditakung kering diambil orang.. Anggaplah ia sejat! Cuaca kan panas sekarang ni. He he....




No comments:

Demi Matahari

Loading...

About Me

My photo
I'm a chemistry & math teacher at SMK Sdary, Jb. A mother to 2 sweet daughters and 2 sons. They make my life colourful.